#1 Skrevet April 14, 2007 Hva heter disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 14, 2007 Ligner veldig på AEZ Paron............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 14, 2007 Takk for raskt svar. Er nok riktig det ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2007 Takk for raskt svar. Veldig likt ja.. Men eikene er litt tynnere enn på Paron... Annet emblem på også.. AEZ Paron i 18 tom er litt annerledes enn de mindre dimensjoner. Det er nok bare byttet fra AEZ senterdeksler til noen med Audi-emblem på Jeg tipper iallfall mye på at det er Aez Paron. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2007 Er iallefall helt like ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2007 AEZ Paron i 18 tom er litt annerledes enn de mindre dimensjoner. Det er nok bare byttet fra AEZ senterdeksler til noen med Audi-emblem på Jeg tipper iallfall mye på at det er Aez Paron. Etter litt googling fant jeg ut at du hadde helt riktig ja! Takk skal du ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...