Klonkelyd fra forstillingen, A8 quattro

Anbefalte innlegg

Har i den siste tiden hatt en liten klonkelyd fra forstillingen høyre side ved kjøring over ujevnheter i veien. Lyden er ikke utpreget høy, men likevel irriterende nå når vintern er over og "vinterstøyen" er borte. Går utifra at dette er en vanlig feil, altså en slitedel i form av en foring i en bærearm eller noe lignende. Men siden det er flere armer der forran, hadde det vært fint om noen kunne tipse meg om hvilken av dem som kan avgi klonkelyder og også hvordan sjekke om den er gåen uten å ta den av. :)

Edit, glemte å si at det er en 98-modell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle gir klonkelyder, desverre.

Og det er faktisk så vanlig at jeg vil si at det er høyst uvanlig hvis du finner en 96-2000 modell

som IKKE har klonking.

Fikk skiftet to armer ifjor sommer og nu har jeg klonkelyder igjen.

Og forrige eier skiftet en hel haug med armer han og.

Jævla møkkaforstilling. Er utrolig skuffet over Audi si forstilling.

Vurderer å kjøpe alle åtte + to endeledd, så kanskje det blir stilt et par år.

Men har du quattro så trur jeg det er armer bake også.

Hadde Honda Accord før. Skifta kun olje. Fatta ikke at jeg kunne være slik idiot å kjøpe Audi.

Men det blir den siste for å si det sånn.

Sånn, der fikk jeg sagt det. Dagens utblåsing

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det har vært skiftet noen ting der foran tidligere, hvilket er det som pleier å slites først? Er det en måte å sjekke om en av bærearmene er gåen? Skulle vel være mulig i og med at det blir klonkelyder? Er helt sikker på at det er på høyre side foran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det har vært skiftet noen ting der foran tidligere, hvilket er det som pleier å slites først? Er det en måte å sjekke om en av bærearmene er gåen? Skulle vel være mulig i og med at det blir klonkelyder? Er helt sikker på at det er på høyre side foran.

Endeledd er en ting, så har du bærearmen..Er nok en av di...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener de heiser opp bilen og har en "stump gjenstand" som de setter imellom stagene og presser for å kjenne etter slakk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.