Mustang tok panser, fanger og frontrute med steinsprut

Anbefalte innlegg

Sto parkert hos en veninne her om dagen og da kom bestefaren hennes og skulle vise fram den nye mustangen sin.

 

Når han skulle dra skulle han vel sikkert vise seg fram litt og ga greit med gass mens passaten min sto parkert like bak..

 

Hørte bare et smell og så på bilen og da har frontfangeren, panseret og frontruten fått seg noen fine riper!: bh :

 

Ripene i panseret er ganske grove og går helt ned så panseret må lakkeres, mens frontfangeren er det ikke så ille men er fremdelese irriterende når det var ganske strøkent:(

 

Frontruta var ny i sommer og nå ser du ut som jeg har kjørt rally i 3 år med bilen på grusvei pga masse steinsprut: gråter :

 

Har ikke fått snakket med han som eier mustangen ettersom han dro til portugal morgen etter, men skal ta en prat med han når han kommer tilbake på onsdag.

 

Håper bare han tar ansvar for det han gjorde og vil ordne opp i dette, er jo surt og måtte ta dette av egen lommebok.

 

Noen som har vært borti noe lignende eller vet hvordan saken står fra min side?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veit at slikt har skjedd med andre av brøytebiler og slikt .... de har sliti en del med å få dette dekket men siden du veit hvem kællen er så burde det ordne seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal dekkes av ansvarforsikringen på Mustangen. Skriv skademelding!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.