#1 Skrevet April 16, 2007 Er det noen som har tenkt seg på hovedtreffet på Våler, jeg å Kenneth K har tenkt oss nedover, flere interesserte fra området kan man jo kjøre sammen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2007 Mulig jeg kanskje tar turen nedover hvis jeg er hjemme og har fri fra jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2007 gleder meg til dette treffet: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2007 Ser ut som at det blir våler på meg også Mange fra distriktet som skal nedover?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2007 bilen min blir ikke klar:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2007 Du har jo enda ei uke på deg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2007 Da hørtes det ut som at Bjørn blei med ??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 23, 2007 ser vell dårlig ut for våler til helgen.... synes egentlig å ha hovedtreffet så tidlig som i mai er helt på jordet, er jo lite treff og sånn i august så skjønner ikke hvorfor de ikke har det da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2008 Noen som skal nedover i år?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 23, 2008 ser vell dårlig ut for våler til helgen.... synes egentlig å ha hovedtreffet så tidlig som i mai er helt på jordet, er jo lite treff og sånn i august så skjønner ikke hvorfor de ikke har det da.... 16. August er det Rudskogen... Mai er vel i grunn ikke tidlig... Siden Hovedtreffet er i Juni. Tipper du mente Juni var tidlig... Men det er egentlig ikke det, men for oss som bor her oppe er jo ikke sommeren kommet før i Juli..., så da kan det virke tidlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2008 Ingen som blir med ? Ser ut som at vi blir 4 stk som drar nedover, hiv dere med:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...