#1 Skrevet April 16, 2007 Noen som har tenkt seg til Hadeland 28/4? Er jo ikke veldig lang vei, hadde vært gøy kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2007 Ser ikke ut til at jeg får felger før den 28, så da blir det nok til et jeg dropper Hadeland i år.. *16" slitne vinterfelger er liksom ikke så representabelt..* Men god tur til dere som skal dra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2007 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2007 Regner med Andreas Skotner skal oppover! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2007 hvilke vei har dere tenkt å ta da? kanskje jeg kan slenge meg på et sted:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2007 hvilke vei har dere tenkt å ta da? kanskje jeg kan slenge meg på et sted:P Ser ikke ut til at det blir noen fra vestfold som drar. Skal høre med en kamerat som nylig har kjøpt seg corrado om han blir med oppover. kan si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2007 Hepp, jeg skal selvfølgelig oppover... kjøre sammen? Kan møtes på Statoil Sem klokken 05:30 og kjøre derifra samlet da. Da møter vi Oslo lokallag på Statoil Furuseth klokken 07:30 og slår følge med dem videre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2007 Jeg skal værra med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2007 Jeg må dessverre melde avbud. Har ligget syk en dag med feber og sånn, så jeg får komme sterkere tilbake på vålertreffet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...