#26 Skrevet April 17, 2007 Hva er egentlig fint med et slikt stuk da ?? Fuck air-ride sier jeg bare Kult med lave biler men det kan bli for lavt........når man tydelig ser at bilen står på bakken da er det ikke fint i mine øyne. VIP-style my ass bra noen har skjønt det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 17, 2007 Ja, om man kjører Sittroeng BX14 så begynner nok moroa der ..... Nå tilsier jo Signaturen din (ref: hight rider) at du kanskje ikke er den største tilhengeren av senking heller da Eller tar jeg feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 17, 2007 Nå tilsier jo Signaturen din (ref: hight rider) at du kanskje ikke er den største tilhengeren av senking heller da Eller tar jeg feil? Jeg er så absolutt tilhenger av senk, men det må være symetrisk. Grunnen til at min ikke er senket har med et rotehue i tyskland å gjøre. Justerbart er bestilt for mange mnd siden, men har fortsatt ikke kommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 17, 2007 Det der så jo bare helt über-teit ut med hjulet så langt frem i hjulbuen..... Men men hver sin smak Har ikke med smak å gjøre men at hjulet blir flyttet lenger fremover jo mer du senker.. Hadde du senket din like mye hadde resultatet blitt det samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...