Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man får bestilt s-line gulvmatter til A4 2004? Vil bytte ut de trasige gummimattene med noen av stoff..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis en ser på tilbakemeldingene hoica har fått på ebay ser en at de fleste negative kommentarene går på kommunikasjon og leveringstid. Har et inntrykk av at de fleste er svært utålmodige og klager og bærer seg hvis det ikke kommuniseres på messenger-vis. Har selv kjøpt matter med S-line logo fra hoica.de via eBay. Det tok litt tid men resultatet ble kjempebra og mitt inntrykk er at dette er en profesjonell leverandør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoica er en elendig selger, tok meg over 2 mnd før mattene kom.. men når de kom var de fine nok.. men han er helt ubruklig på service.

 

han er nok ikke noe mer proff enn at han har kontakter i kina som produserer greiene for han, er nok derfor det tar så drøyt lang tid..

men ja det er verdt det, men tålmodighet er must.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoica er en elendig selger, tok meg over 2 mnd før mattene kom.. men når de kom var de fine nok.. men han er helt ubruklig på service.

 

han er nok ikke noe mer proff enn at han har kontakter i kina som produserer greiene for han, er nok derfor det tar så drøyt lang tid..

men ja det er verdt det, men tålmodighet er must.

 

 

Jeg har ennå ikke fått svar fra Hoica. Ventet en uke nå. Jeg trenger bare å vite om han kan lage til bilen min. Det burde han klart å svarte iløpet av en dag eller to. Jeg håper på svar iløpet av uka. Skjønner at man må ha tålmodighet her ja ......

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treg men meget bra kvalitet i fra Hoica da. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ennå ikke fått svar fra Hoica. Ventet en uke nå. Jeg trenger bare å vite om han kan lage til bilen min. Det burde han klart å svarte iløpet av en dag eller to. Jeg håper på svar iløpet av uka. Skjønner at man må ha tålmodighet her ja ......

 

 

Robert

 

Hvilken bil er det snakk om ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil er det snakk om ?

 

Det er en Audi S4 1992 modell.

 

Jeg så en matte med S6 logo på ebay. Jeg sendte med den linken og spurte om dem hadde samme matte, men da med S4 logo. Når jeg tenker jeg meg om, så har dem jo det :) Jeg så jo en S4 matte, men den hadde rød kant. Da har dem nok den:) hehe.....

 

Uansett, siden bilen min er gammel, kan det være at dem ikke har formen på matten. Håper jeg får svar fra han snart...

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil nok tro han kan skaffe deg den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.