Anbefalte innlegg

På lørdag var jeg og John Andre ute å kjørte en stripe i byen.. Da sulten meldte seg bestemmte vi oss for å kjøpe pølser på 3-kroneren i kong oscars gate...

 

Jeg stod mellom bilene da en hel haug med folk begynnte å sloss... de sloss seg inn i bilen min og rullet så og si over den for å forsette mot John sin...

 

Jeg har nå mandags depresjon... hele førersiden på bilen min er ripet og det samme med bakluke og skjerm.... John A sin bil har riper på fronten..

 

Det går vel kanskje ann å polere vekk noen av de men det som er så frustrerende er at det ikke går ann å kjøre inn til byen lengre pga fulle idioter som liker å ødelegge andres ting... Jeg er så sinnt og kommer til å gå til innkjøp av en stun gun eller noe så folk i all femmtid ligger unna bilen min...: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På lørdag var jeg og John Andre ute å kjørte en stripe i byen.. Da sulten meldte seg bestemmte vi oss for å kjøpe pølser på 3-kroneren i kong oscars gate...

 

Jeg stod mellom bilene da en hel haug med folk begynnte å sloss... de sloss seg inn i bilen min og rullet så og si over den for å forsette mot John sin...

 

Jeg har nå mandags depresjon... hele førersiden på bilen min er ripet og det samme med bakluke og skjerm.... John A sin bil har riper på fronten..

 

Det går vel kanskje ann å polere vekk noen av de men det som er så frustrerende er at det ikke går ann å kjøre inn til byen lengre pga fulle idioter som liker å ødelegge andres ting... Jeg er så sinnt og kommer til å gå til innkjøp av en stun gun eller noe så folk i all femmtid ligger unna bilen min...: bråk :

 

Uff, hørtes jævlig kjipt ut.

 

Men det er vel bare å annmelde hendelsen og ta det på forsikringen om du er kasko? Er vel bedre å få lakkert opp bilen.....

 

Helt utrolig mange bråkmakere idioter som skal sloss på helg over alt her jeg intrykk av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du fikk huka tak i navn eller noe som helst?

 

Sånne ting er så utrolig irriterende, enkelte burde ikke ha lov til å innta alkohol.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke bare å stoppe spørre en hær av fulle menn, i full slosskamp om navn og nummer.. Kjipe greier..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir forbanna bare jeg leser om slikt jeg.. !!

Er ikke for ikkeno at jeg har balltre i bilen, og det hadde jeg ikke nølt med å gå løs på de med om de ikke ble skremt nok av en styggsvær illsinna trønder..!!

Får håpe det ordner seg, at det kanskje var noen overvåkningskamera eller noe på bygg/foretninger i nærheten? Skjønner godt at det er vanskelig å få tak i navn og slikt på sånne folk som driver å sloss..

Faen, jeg skal komme og ta de jeg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ingen navn... kan liksom ikke stoppe så mange med mine 160cm...

Skal ringe politiet og høre....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan informere om at det er så og si ingen vits, beklagelig nok. Det var en narkoman syklist som kjørte inn i siden på imprezaen jeg hadde, midt på bryggen. Politiet sa at det ikke var noe vits å annmelde og at om jeg var heldig dekket forsikringen det, men de tvilte på det. OG DA HADDE JEG KLART Å FÅ NAVN OG NR!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå gått grundig over bilen og den har fått flere riper enn først anntatt.... Så sinna nå... F.... drittfolk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig kjjipt!!

Håper det ordner seg for deg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke uten grunn at man har balltree liggendes i bilen:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal gå til innkjøp av det tenker jeg... Det er for dårlig at idioter ikke kan la folk sine biler være i fred... neste gang er det ett øye for ett øye eller en tann per ripe.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja sånn er det her i byen og desverre, nytter ikke å kjøre i byen på kveldstid på helgene, da har du den liggende over panseret før du får sjangs til å reagere... Trist sak det der, men du får stå på ditt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forferdelig kjip situasjon som har oppstått, men å gå løs på folk (annet enn selvforsvar) fører som regel ikke til annet enn flere problemer. Istedet for en bil med riper og såret stolthet blir du plutselig sittende igjen med en bil med riper, en voldsdom og erstatningskrav... da sliter du. Håper det ordner seg på best mulig måte og at forsikringsselskapet dekker skadene.

 

Angående alt snakket om balltre:

skal du først ha noe sånt liggende i bilen, så kjøp deg heller en dugelig latmannsarm, så slipper du eventuelle forklaringsproblemer overfor ordensmakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant som du sier er nok bare sinnet som løper av med meg.... Er bare utrolig frustrerende å ikke få noe igjen for disse skadene og bare stå å se på at bilen blir forvandlet til en krigssone der fulle folk bruker den som våpen i sin ville kamp... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy flate!!...

Eg kan godt forstå fustrasjonen din. Ein kan ikkje forutsjå noko slikt.

Fekk du snakka med politiet? Kva sa dei i so tilfelle?.

 

Da går vel ann å høyra med forsikringsselskapet om da...

Eller kan dei vera so firkanta at ein må anmelda og evt. ha navn og nummet av dei so var årsaka ?.

 

"Da ordna seg alltid for dei snille te slutt" (Da tek berre litt lengre tid )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig lei situasjon! Var det mange som endte opp med å sloss der? Du skulle fått bilen unna og kontaktet noen folk som stod i nærheten. Er sikker på at noen ville hjulpet ei søt lita jente med å få tak på navnene til personene. Slikt gjør meg rett og slett forbannet!

 

Folk som har balltre i bilen har jeg lite til overs for!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke noe på forsikringen uten bonustap og egenandel men da må det annmeldes og annmeldese kan ikke leveres på en 10-15 menn i alderen fra 20-30 som klikket utenfor kong oscars gate 2.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.