#1 Skrevet Juli 23, 2004 Kort varsel kanskje. Men... tirsdag for 2 uker siden var vi på besøk hos Hadeland lokallag. Nå førstkommende tirsdag (27.07) har dem samling igjen. Noen som er med oppover? Jeg tenkte jeg skulle ta en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2004 håper dere ble fornøyde med å komme til oss:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Luis Araya håper dere ble fornøyde med å komme til oss:) Var artig det Har fri denne uka så da har jeg ikke noe å gjøre. Dessuten skal jeg i den retningen uansett på tirsdag så kan jo svippe innom samlingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Kort varsel kanskje. Men... tirsdag for 2 uker siden var vi på besøk hos Hadeland lokallag. Nå førstkommende tirsdag (27.07) har dem samling igjen. Noen som er med oppover? Jeg tenkte jeg skulle ta en tur. Når er det snakk om å reise da? Fra Gjøvik ca når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Når er det snakk om å reise da? Fra Gjøvik ca når? hmm.. drar vel fra moelv ca klokka 18. Så er på Gjøvik ca 1815 tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen hmm.. drar vel fra moelv ca klokka 18. Så er på Gjøvik ca 1815 tenker jeg. Da er eg sannsnlegvis med. Kjem med meir eksakt svar på mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen hmm.. drar vel fra moelv ca klokka 18. Så er på Gjøvik ca 1815 tenker jeg. Brukar du berre eit kvarter fra Moelv til Gjøvik? Hmmm... Det er fartgrenser i dette landet vettu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Brukar du berre eit kvarter fra Moelv til Gjøvik? Hmmm... Det er fartgrenser i dette landet vettu. hehe.. bruker faktisk ikke noe lenger tid nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen hehe.. bruker faktisk ikke noe lenger tid nei. Hehe... Neida, går faktisk fort fra brua og ned. Trur ikkje det er så langt som det står. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2004 Det er vel fleire som blir med på denne turen, det er jo berre ein liten kosetur ein tysdagskveld liksom. Heng dykakr på!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 25, 2004 Jeg må nesten se det an litt om jeg drar oppover med tanke på at jeg kjører uten ABS og den jævla varsellampa. Stikke på VAG på mandag og ta en diagnose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 25, 2004 tror ikke jeg rekker denne gangen, må jobbe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 25, 2004 Hmmm.... Jaja... Får sjå om det er noken andre som reiser, ellers so gidd ikkje eg hell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 26, 2004 Står og venter på dere jeg. Edit: Du mener vel riktig side Stig Are.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 26, 2004 Opprinnelig postet av Svein-Erik Bjørnholt Står og venter på dere jeg. Edit: Du mener vel riktig side Stig Are.... hmmm... nei.. gjør nok ikke det.. hehe.. Jeg kommer hvertfall innom en tur. Skal til Fagernes så da stopper jeg i Gran på veien dit. Liten omvei men det går så bra så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 26, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen hmmm... nei.. gjør nok ikke det.. hehe.. Jeg kommer hvertfall innom en tur. Skal til Fagernes så da stopper jeg i Gran på veien dit. Liten omvei men det går så bra så. Blir bra det. Morsom vei er det oxo til Hov. BTW: Iallfall med slicks som jeg bruker nå om dagen. :rolleyes: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 26, 2004 Reiser du da Stig Are??? Da sleng eg meg med!!!! Kl ???? fra statoil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 26, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Reiser du da Stig Are??? Da sleng eg meg med!!!! Kl ???? fra statoil. Jepp jeg skal dit. Men drar rett videre til Fagernes etter samlingen der. Vi kan jo si statoil klokka 1830? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 26, 2004 Opprinnelig postet av Stig Are Amundsen Jepp jeg skal dit. Men drar rett videre til Fagernes etter samlingen der. Vi kan jo si statoil klokka 1830? Ok, Statoil kl 1830! Da må eg klare og køyre aleina heimatt da.... Buhu Hehe Taklar vel det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...