#1 Skrevet April 16, 2007 Da jeg ikke har tid, sted eller verktøy i Kr.sand, så ser jeg etter noen som har lyst på en aller så liten jobb. Bytte begge hjullagrene bak på bilen (skiver). Hjullager bytte på 93' passat er en enkel jobb, men når man bor i byen og leier av Europark så er det ikke lett. Dersom noen er int i å gjøre jobben, så si pris. Jeg har alt delene liggende. Mvh Bjørn Wang MOB: 918 44 168 Mail: bcw@netcom.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2007 er dette sånn koniske lager på denne? som ikke trenger presses inn,isåfall kan jeg være behjelpelig med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2007 De trenger ikke å presses. Kun noen små ringer inni skivene som må bankes ut og inn med nye. Er en enkel sak. Eneste som kan være litt jobb er de typiske braco skruene på baksiden for å få av branketten som Calypter henger på. Men med rett verktøy her så vil nok det også gå greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2007 stemmer! kan gjøre dette,men ikke før mandag i neste uke. har verksted i søgne med løftebukk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2007 Det hadde vært gull, ingenting er som å ligge under en saksejekk (som jeg ikke har engang) og skru bil Er dette noe du vil gjøre på dag eller kveld? Jeg kan gjerne ta meg fri fra jobb (kveld) og ta turen bort. Evt så kan vi alltids finne ut av noe annet. Bare jeg vet en dag du kan, så skal jeg få rullert på jobben (unntatt tirsdager). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2007 Må ta dette på kveldstid. mandag og torsdager passer for min del så får du hvordan det passer inn for din del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 21, 2007 Hva er mobilnummeret ditt så skal kan jeg ringe deg Mvh Bjørn MOB: 918 44 168 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...