#1 Skrevet April 16, 2007 Hei, Noen som kan hjelpe? Det gjelder en Audi 80 quattro. Motoren har vært ute, men når den er satt inn igjen fungerer ikke clutchen?? Trykker inn clutchen halveis og vips, går den helt inn selv.. Samme skjer når den taes tilbake igjen. Alle girene fungerer perfekt, men dytter den mens den er i gir så er det som om clutchen er inne hele tiden.. Det vil da si at uansett om den står i gir eller ikke så går den å dytte frem og tilbake!! Aldri vært borte i dette før??!! Noen som vet hva det kan være? Takker for all hjelp på forhånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2007 Har du lufta clutchen etterpå?? Dette skjedde på min coupe quattro 20 etter motorbytte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2007 Har du lufta clutchen etterpå??Dette skjedde på min coupe quattro 20 etter motorbytte.. Hmm, det er ikke gjort.. Prøve det jeg Takker for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...