#1 Skrevet April 16, 2007 Som topic sier. Noen som tilfeldigvis har en fungerende dynamo liggende? hadde bare trengt å lånt den ca 1 time:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2007 Jeg har en.. Kan få lånt den i morgen hvis du vil? Hjelper gjerne en golf venn i nød 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2007 Jeg har en.. Kan få lånt den i morgen hvis du vil? Hjelper gjerne en golf venn i nød Du har PM:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2007 Bumper denne jeg. Den dynamoen som anders hadde passet ikke, og tror det er dynamo til en Golf 2 eg trenger... dreier seg om en 87 mod golf GTi cabriolet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2007 Har Golf 1 1.5 Automat, du ka låne min i helga hvis du skrur den ut og inn selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...