#1 Skrevet Juli 23, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2004 , 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2004 prøver igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2004 Opprinnelig postet av Jarle Skau Stubberud Likbil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av Jarle Skau Stubberud Syntes dette ser ut som PS jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2004 da hadde de sikkert ikke ligget på hjemme siden til Dietrich som biler de har hatt fra 1984-2004 hvis det var det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av Jarle Skau Stubberud Dette er XXL til dietrich, en kompis av meg har sett den hos dietrich en gang, m plexi rutter bak, hvis jeg ikke husker feil er den 30-40 cm lengre en org. Og den ble bygget på en Coupe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av Jarle Skau Stubberud prøver igjen... Dette er speedster sitt cab sett slik Frank har på polo`n det finnes et sett til fra teresser som ble bygget på polo 2F. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av Runar Jensen Dette er speedster sitt cab sett slik Frank har på polo`n det finnes et sett til fra teresser som ble bygget på polo 2F. Bra det kom en fagmann på polo så vi fikk avklart dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 24, 2004 Legger meg helt flat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Legger meg helt flat.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...