Anbefalte innlegg

Er det bare smak og behag, eller er det noe stor forskjell?

Prismessig sett er de vel ganske like?

Tenker på å bestille meg en solid pakke fra autogeek, og kommer til å kjøre på med Meguiars, om jeg ikke får noen andre gode råd (ja, jeg vet de ikke har autoglym der..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er fornøyd med autoglym.. Bra for den som ikke er "proff" på det..

selv aldri prøvd meguiars men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd Meguiars, så jeg kan ikke uttale meg om hva som er best, men AutoGlym er jeg meget godt fornøyd med. Store forskjeller er det nok uansett ikke på disse to.

Dessuten er bilen min lakkforseglet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes selv Meguiars er bedre enn Autoglym med tanke på holdbarhet og glans. ;) Brukt Meguiars i 2år nå,men gått over til Swissvax,slår både Meguiars og Autoglym i mine øyne. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv kjøpt en del produkter fra autogeek nå, og jeg kjøpte mye pinnacle. Et ukjent merke i norge, men meget kjent i USA. Fått masse skryt fra proffe folk, og virker meget bra. Har også kjøpt litt meguiars! Personlig syns jeg ikke autoglym oppnår den glansen man kan få med pinnacle og meguiars. Spesielt ved bruk av maskin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes selv Meguiars er bedre enn Autoglym med tanke på holdbarhet og glans. ;) Brukt Meguiars i 2år nå,men gått over til Swissvax,slår både Meguiars og Autoglym i mine øyne. :)

Hvor kjøper man Swissvax da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

....glem det

Du vet du bare kunne navigert bort fra innlegget så hadde det ikke blitt lagt inn?

Har brukt Autoglym tidligere, syntes det var litt "tungt" å jobbe med..

Bruker Meguiars nå, noe lettere å jobbe med og kan ikke klage på holdbarheten..

Synets hverken Meguiars eller Autoglym er særlig dyrt, man får det man betaler for..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det blir litt feil å sammeligne merke mot merke. Godt mulig at AutoGlym lager et eller annet produkt som er bedre enn det "rivaliserende" produktet til Meguiar`s (og vise versa). Er ikke dermed sakt at en av de merkene "Er Best".. Jeg bruker utelukkende Meguiar`s fordi alt jeg har prøvd til nå har vært "vanedannende" for meg. Prøvd litt, men ikke veldig mye fra AutoGlym. Det jeg har prøvd har vært bra. Er det mange like flasker på hylla, er det fare for at det blir flere... Jeg er litt sånn.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv kjøpt en del produkter fra autogeek nå, og jeg kjøpte mye pinnacle. Et ukjent merke i norge, men meget kjent i USA. Fått masse skryt fra proffe folk, og virker meget bra. Har også kjøpt litt meguiars! Personlig syns jeg ikke autoglym oppnår den glansen man kan få med pinnacle og meguiars. Spesielt ved bruk av maskin.

Tenkte også jeg skulle bestille en pakke med Pinnacle XMT produkter for å prøve. Er ikke helt fornøyd med autoglym når jeg bruker maskin så har lyst til å prøve noe nytt..

Hva kommer frakt og sånn på fra autogeek og hvor lang leveringstid er det ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte også jeg skulle bestille en pakke med Pinnacle XMT produkter for å prøve. Er ikke helt fornøyd med autoglym når jeg bruker maskin så har lyst til å prøve noe nytt..

Hva kommer frakt og sånn på fra autogeek og hvor lang leveringstid er det ?

Har ikke fått fraktprisen enda, men blir vel ikke så ille. Kan komme tilbake til deg med den infoen ;) Leverings tid er vel alt fra 1 uke til 2 uker. Spørs på tollen osv. Smart å handle nå, da kursen er under 6 kr : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått fraktprisen enda, men blir vel ikke så ille. Kan komme tilbake til deg med den infoen ;) Leverings tid er vel alt fra 1 uke til 2 uker. Spørs på tollen osv. Smart å handle nå, da kursen er under 6 kr : smil :

Fint om du poster så jeg får vite det også...;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I will.

Er litt utålmodig så tror jeg sender inn en bestilling i kveld :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, skjønner deg godt :D Bestilte masse på søndag jeg. Men har funnet enda mer jeg skulle ha kjøpt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, skjønner deg godt :D Bestilte masse på søndag jeg. Men har funnet enda mer jeg skulle ha kjøpt!

Er redd det blir en stor og dyr bestilling :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen for frakt av 14 produkter, inkl poleringsmaskin og masse tunge flasker, ble 312 $. Noe som egentlig ikke er ille.

For en annen ordre på 7 produkter, og som er mindre og veier mindre, kom det på 82 dollar.

Varene kan være her på alt fra 4-14 dager ;) Mye spørs på tollen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.