#1 Skrevet April 16, 2007 Hvor bør jeg kjøpe spacere? Trenger det fortest mulig. Har egentli lyst på H&R men kommer neppe til å få godkjent felgene på bilen min alikevell, så det er bra nokk at de er i god kvalitet. Trenger tips... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2007 Hjelp... Haster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2007 ikke biltema=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2007 ikke biltema=) Da vet jeg ivertfall det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2007 Hva slags bredde i mm snakker du om her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2007 Sjekk finn.no er en på forumet som selger der! Eller så er jo http://www.ebay.de bankers! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2007 ødelegger man ikke hjullager osv med spacere da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2007 ødelegger man ikke hjullager osv med spacere da? Jo, de sies de blir litt raskere slitt da, men jeg har ikke noe annet valg... Pluss jeg hadde felger som var hadde like mye feil inpress på som det blir nå i 2 år uten det ble tull, så jeg satser på at det blir bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2007 Lager ikke John-Arne Øverby (?) slikt på bestilling da? Og da får du jo isåfall akkurat det KØSTOM ET du er på leit etter.... Mener å erindre det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2007 Lager ikke John-Arne Øverby (?) slikt på bestilling da? Og da får du jo isåfall akkurat det KØSTOM ET du er på leit etter.... Mener å erindre det Takk for tipset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 18, 2007 Da skal det vel funke da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 18, 2007 Øverland dekk og bil i Molde skaffer deg spacere.. H&R, Momo og sikkert andre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 18, 2007 Øverland dekk og bil i Molde skaffer deg spacere.. H&R, Momo og sikkert andre.. Har pratet med dem, men de skulle ha nesten 500,- pr stk. og viste ikke noe om når de fikk de inn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 18, 2007 ..bredde pr. spacer. har noken på lager!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 19, 2007 Mulig jeg har fått tak i nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 24, 2007 Han som skulle skaffe meg kunne ikke alikevell Trenger 4 stk spacere på 10mm.... HJELP!!!! Begynner å haste litt nå, får ikke på sommerfelgene uten!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 27, 2007 Han som skulle skaffe meg kunne ikke alikevell Trenger 4 stk spacere på 10mm.... HJELP!!!! Begynner å haste litt nå, får ikke på sommerfelgene uten!!! Fått skaffet? Har evt 2x 10mm spacer og 2x 15mm spacer fra H&R hvis du skulle være intressert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 27, 2007 Har ikke skaffet nei, Er en som skall lage noen midlertidlige til meg som jeg tror jeg får iløpet av de neste dagene... Høres interesangt ut, men må neste undersøke om det går med 15mm spacere bak, er ikke helt sikker... Hvor mye skall du ha for dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 27, 2007 300,- + frakt (49,-) 15mm spacene er nye fra året og helt fine. 10mm er et par år og den ene mangler "litt ytterst" av metallet på sentreningen (det som skal gå inni felgen) hvis du forstår hva jeg mener. Men kjenner du noen som dreier? Kan du bare dreie ned de 15mm til 10 hvis du vil. Skal også ha noen lengre bolter liggene hvis du skulle trenge det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 27, 2007 Hva vill mengler litt ytterst si? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 27, 2007 Spaceren er fult brukene. Men det stykke som går inn i felgen er kortere på den ene. Se bildet for hva jeg mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 27, 2007 PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 27, 2007 Da tror jeg endelig jeg har fått meg spacere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...