#26 Skrevet Juni 3, 2007 Fy søren, dette ble pent! Den frontfangeren er aldeles nydelig, og resten er veldig passende det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 3, 2007 Fy søren, dette ble pent!Den frontfangeren er aldeles nydelig, og resten er veldig passende det også Mange takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 3, 2007 Nå ble det saker ja..Digger den fronten..Men hvordan er det med plass bak frontfangeren i midterste hullet? Får man plass til intercooler der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 4, 2007 Nå ble det saker ja..Digger den fronten..Men hvordan er det med plass bak frontfangeren i midterste hullet? Får man plass til intercooler der? Joda det er plass til det - jeg hadde kontakt med en annen på forumet som monterte IC i denne fangeren. Mener han nevnte at det ble noe trangt. Husker ikke navnet akkurat no, men jeg har bilde av monteringen! Skal se om jeg får lastet det opp ikveld!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 4, 2007 hadde vært supert..Pen bil BTW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 4, 2007 Håper dette er greit for Lars Ugland, da nederste bilde er av hans bil: (regner med at han hjelper deg med eventuelle andre spm. om dette!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 4, 2007 det ble drit tøft..Da skal jeg kontakt han og høre med han..Takk Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 4, 2007 ser bra ut passform og kvlitet skal man ikke bekymre seg for når det gjelder rieger. har selv full rieger styling på min å det er kvalitet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 5, 2007 ser bra ut passform og kvlitet skal man ikke bekymre seg for når det gjelder rieger. har selv full rieger styling på min å det er kvalitet Her må jeg si meg helt enig!!! min første erfaring med Rieger var mye dårligere (B5 RS front) Til denne var passformen 98% og det er bra i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...