Anbefalte innlegg

har en golf 3 2.9 abv motor. syntes ikke den trekker som den skal og av å til hører jeg tenningsbank. generelt merkelig lyd på motor ved høyt turtall. (flærrete lyd) har byttrt bankesensorer. kamsksel føler. (G40).

og ingen feil på motorstyring.. (har lest av feillager)

noen gurur her som kan hjelpe meg litt?

kan det være noe tette katalysatorer?

Alle forslag mottas med stor takk!!!

Mvh cato

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tett bensinfilter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

luftmengdemåler??? rens den med elektronikkrens. stort utslag på min når den ikke gikk som den skulle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker så meget. skal prøve dette! skal siifra hvordan det gikk!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

byttet bensinfilter og rensa massemåleren. hjalp lite med noen av delene.

noen tips her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet plugger? Sprekk i coilpack om du har det? "Kjent problem" Defekt lambda ville ha kommet opp som feil. Kan være katten din ja.

Model er motoren din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet plugger? Sprekk i coilpack om du har det? "Kjent problem" Defekt lambda ville ha kommet opp som feil. Kan være katten din ja.

Model er motoren din?

hei. vært uten nett noen dager. det er en 96 mod. med coilpakke ja. hvor pleier de og sprekke? fant også ut i dag at gasspjeldet mitt registrerer ikke mer en 81% på full gass. får ikke grunninstilt. hatt opp og renset også. men fortsatt noe tenningsbank ved veldig lavt turtall og da når man brågir gass. ikke byttet plugger enda. koster jo skjorta!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp nye plugger hos Ronin&co. NGK BKR5EKU Ikke kjøp de platina pluggene som har samme betegnelse men en P til slutt. De er dobbelt så dyre, og gir ingen verdens ting. Kjøp vanlige, og bytt 1 gang i året.

Fikk du opp feilmelding med VAG-COM på gasspeldet?

Ta av coilpacken å se på den. Sitter i tre eller fire bolter.

Bestill ny om du må fra usa. Koster rundt 2000,-

4300,- pluss betilling fra Tyskland hos Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp nye plugger hos Ronin&co. NGK BKR5EKU Ikke kjøp de platina pluggene som har samme betegnelse men en P til slutt. De er dobbelt så dyre, og gir ingen verdens ting. Kjøp vanlige, og bytt 1 gang i året.

Fikk du opp feilmelding med VAG-COM på gasspeldet?

Ta av coilpacken å se på den. Sitter i tre eller fire bolter.

Bestill ny om du må fra usa. Koster rundt 2000,-

4300,- pluss betilling fra Tyskland hos Møller.

skal bestille plugger etterpå.. bra tips! nei ikke no feil på spjeldet. jeg reagerte bare på at det ikke registrerer 100% gass. og grunninstilling ikke lar seg gjøre.

noe av dette som kan relatere seg med den lille tenningsbanken jeg har? noen som har no tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.