#1 Skrevet April 16, 2007 Hadde meg en tur til Ålesund på lørdag:) , i den anledning måtte vi ta noen bilder av bilen min med nye hjula. Bildene er tatt oppe ved fjellstua. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 16, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 16, 2007 Pen bil, pene felger, pene bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 16, 2007 Lekker Golf med fete felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2007 hvilken dim er felgen og med hvilket innpress? BTW. Veldig pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 16, 2007 Pen bil, pene felger, pene bilder Ditto, x2, QFT, osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 16, 2007 hvilken dim er felgen og med hvilket innpress? BTW. Veldig pent! Dim: 8,5x19 ET30 Ditto, x2, QFT, osv. Kan ikke si jeg angrer på felgvalget:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2007 Naaaais!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2007 Lekkert.. Nais bil og bilder! Hadde akkurat samme dim på min gamle a3.. Syns felgene er forsatt en av de rååeste felgene man får... Vet hva jeg skal ha neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2007 Så det var du som var i byen på lørdag altså ??? Såg du og Sætremyr d.y stod på Statoil i sentrum. Kjørte forbi på nedsida med Passaten..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 17, 2007 Stemmer nok det du. d.y = den yngre? OT; Kjører du fortsatt med vinterhjul Pål? Da såg jeg deg i tilfelle i helgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 17, 2007 Utrolig fete felger og bilen din var kongerå! Åssen dekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 17, 2007 Utrolig fete felger og bilen din var kongerå! Åssen dekk? Takker:) Nankang 235/35 dekk sitter på hjula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 17, 2007 Stemmer nok det du. d.y = den yngre? OT; Kjører du fortsatt med vinterhjul Pål? Da såg jeg deg i tilfelle i helgen. Jepp,raller rundt med lekre 15 toms felger med kapsler i påvente av OZ Futura felgene snart er på vei fra Tyskland. Har 15 toms alu til vinterhjula men gidder ikke vrenge om helt på tampen av sesongen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 17, 2007 Dim: 8,5x19 ET30 Kan ikke si jeg angrer på felgvalget:) Okey jeg har 8.5X18 et35 må si dine så litt bedre ut;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 17, 2007 en veldig stilfull Golf dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 18, 2007 Her var det meste i skjønneste orden Har planer om å kjøpe meg samme felger i helga. Det er ET35 som er standard på Audi og min S4. Nå husker jeg aldri om ET30 betyr att felgen blir dypere (festet blir lengre unna kanten på felgen, slik at felgene kommer lengre ut fra bilen) eller kortere (festet til felgen blir lengre mot felg kanten, slik at felgen går lengre inn i bilen). Noen som veit om begrensningene på en gammel 1992 modell S4 ??? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 19, 2007 Jo lavere et, jo lenger ut i skjermen. Rå felger, har slike på vei selv! Chr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 19, 2007 Jo lavere et, jo lenger ut i skjermen.Rå felger, har slike på vei selv! Chr Takk !! Har du peiling på om audi'n min takler ET 30 eller ET25 med 8,5 eller 9,0 i bredde på felgen(skal ha 235 dekk tenker jeg) ? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...