#26 Skrevet April 20, 2007 Ingen som vet hvor man får tak i slik film i norge ? Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 12, 2007 Blir litt sånn som det her:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 12, 2007 Ser utrolig bra ut. Men kan umulig ha bra sikt på kvelden:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 12, 2007 Ser utrolig bra ut. Men kan umulig ha bra sikt på kvelden:P Testa det i dag, funka utrulig bra egentli, ser bra.. Men kommer xenon lys i de om ikke lenge, det hjelper nok bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 15, 2007 Hva med slik speilfolie som folk har på vinduene? Hehe.. Chroma glass liksom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 15, 2007 Hehe, det kunne nok vært tøft. men da måtte det vel vært lagt på innsiden av glasset, for steinsprut vil vel være et stort problem da i tilfelle Bjørn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 15, 2007 Ingen som vet hvor man får tak i? Kunne tenkt meg å sote baklyktene mine litt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 16, 2007 To andr ideer: Den gode gamle "strømpebukse over lykta" ( da får du ivertfall fjernet det kjapt når purken forlanger det) Smelt til et plexiglass som passe akkuratt over lykta - sot dette. ( evnetuelt få ferdig sotet glass) ( den siste her var planen min å gjøre på en golf 2 .. men solgte bilen før d ble prøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 16, 2007 Jeg tenkte jeg skulle bruke 50% film på mine lykter, blir ikke for mørkt det nei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 17, 2007 Done. Mafia-look. Tøft;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 17, 2007 Eventuelt klarlakk med litt svart i.. funker bra.. Da får man det så mørkt man vil.. Men ville nå helst lakket rundt reflektoren innvendig jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 17, 2007 TmTuning selger noen deksler til å ha over lyktene... http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/frame_bottom.php?default_kat=52# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 18, 2007 Er lyktene på golf IV og Touran like? kan man kjøpe cover til golf og bruke dem på touran? eller noen som vet om hvor de selger slike til touran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...