Hvilket ET på felger til min A6?

Anbefalte innlegg

Hvilket ET passer på min Audi A6 2003 Avant (2,5 tdi quattro).

Passer ET 35? Finnes det noen tabell/side med slik info?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilket ET passer på min Audi A6 2003 Avant (2,5 tdi quattro).

Passer ET 35? Finnes det noen tabell/side med slik info?

Spør i dekk- og felg-tråden så får du kjappere svar ;) Her er link til tabell hvor orig.offset i hvertfall står:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=4949

Som du ser har bilen din orig.offset 45. Dersom du skal kjøpe godkjente felger og få de innskrevet i vognkortet så må du velge min.offset 38 eller få med TUV på felgene (fordi du max får lov å endre sporvidden med 15mm uten TUV og med ET38 så har du endret den med 7x2=14).

Utover det går det fint å bruke ET35 på denne bilen sålenge felgene vi vurderer er i "normal" bredde, f.eks 8,5 tommer bred.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk opp i vognkortet hva minimum innpress er .... på min 2002 A6 1,8Tq står det minimum ET42... Hadde ET38 på 8x19 felger i fjord og fikk dette skrevet inn i vognkortet på bilen.... Men i år er det blitt 8x19 et32 , egentlig ikke godkjent , men tror det skal gå greit ved kontroll.... har jo 19" godkjent i vognkort og tror ikke de gidder å ta av felgen for å sjekke dette: rolleyes

Om det står et42 på din bil er det godkjent uten TUV med et 35

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var Axis Milano 8,5x19 ET 35 Innkjøpt:P

Takker for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nb..Senkesett er bestillt:)

17042007190.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.