#1 Skrevet April 17, 2007 Hvilket ET passer på min Audi A6 2003 Avant (2,5 tdi quattro). Passer ET 35? Finnes det noen tabell/side med slik info? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2007 Hvilket ET passer på min Audi A6 2003 Avant (2,5 tdi quattro).Passer ET 35? Finnes det noen tabell/side med slik info? Spør i dekk- og felg-tråden så får du kjappere svar Her er link til tabell hvor orig.offset i hvertfall står: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=4949 Som du ser har bilen din orig.offset 45. Dersom du skal kjøpe godkjente felger og få de innskrevet i vognkortet så må du velge min.offset 38 eller få med TUV på felgene (fordi du max får lov å endre sporvidden med 15mm uten TUV og med ET38 så har du endret den med 7x2=14). Utover det går det fint å bruke ET35 på denne bilen sålenge felgene vi vurderer er i "normal" bredde, f.eks 8,5 tommer bred. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2007 Sjekk opp i vognkortet hva minimum innpress er .... på min 2002 A6 1,8Tq står det minimum ET42... Hadde ET38 på 8x19 felger i fjord og fikk dette skrevet inn i vognkortet på bilen.... Men i år er det blitt 8x19 et32 , egentlig ikke godkjent , men tror det skal gå greit ved kontroll.... har jo 19" godkjent i vognkort og tror ikke de gidder å ta av felgen for å sjekke dette: rolleyes Om det står et42 på din bil er det godkjent uten TUV med et 35 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2007 Da var Axis Milano 8,5x19 ET 35 Innkjøpt:P Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2007 Nb..Senkesett er bestillt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...