#1 Skrevet April 17, 2007 Har monter hella micro DE på passat'en! Noen her som kan si meg hvor jeg kan hente strøm til disse!? Har bryter med 2 hakk slik att jeg kan velge tåkelys forran og bak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2007 Styrestraumen tek du ifrå den kvit/gul leidninga på lysbryteren. Hovudstraumen kan du jo ta ifrå sikringen som er til tåkelyset bak som egentleg også er til framme for dei bilene som har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2007 Styrestraumen tek du ifrå den kvit/gul leidninga på lysbryteren. Hovudstraumen kan du jo ta ifrå sikringen som er til tåkelyset bak som egentleg også er til framme for dei bilene som har det. Er den kvite/gule ledningen og finne non plass i motorrommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2007 Eg trur ikkje det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2007 det er en spess ledning du skal inn på på baksiden av brytern. skal se om jeg finner det ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2007 Genialt! Noen som har metoden på hvordan man tar ut bryteren (når jeg bytta til ny, endte det med att jeg reiv i stykker den gamle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2007 du setter i posisjon 0 og trykker selve bryter du setter på lysene med inn og vrir til høyre. så drar du hele brytern ut. jeg mener at du skal inn på den som er helt i bunn på venstre side på kontanten (sett kontakten forfra) tok du den?? mål deg fram med et multimeter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2007 Skal prøve med prøvelampa seinere i dag Men den helt nedesr til venstre. Når jeg ser på kontakten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2007 det er en spess ledning du skal inn på på baksiden av brytern. skal se om jeg finner det ut. Det er den som er kvit og gul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 26, 2007 Ble du noe klokere av dette? Har kjøpt ny lysbryter, med 2 hakk. Nederst i venstre hjørne står det NSL. Er dette riktig tapp? Og "lednings-stubb" trenger mann for å koble seg inn på denne... ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...