#1 Skrevet April 17, 2007 Du finner linken til del 2 i del 1. Vår roadtrip Orlando -> Atlanta. Vi ble sittende in the middle of no where i 2 timer pga dødt batteri, men det ordnet seg til slutt hehe. Håper dere liker videoen : rock : : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2007 Det er så ufattelig rå lyd i den bilen, fort går den og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2007 Er vid'en min så dårlig folkens hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2007 Damn for en hissig bil!! Leiebil eller noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2007 ^Nei, kompisen min sin - norsk 22 åring. Dro å vorset hos han dagen før road trippen, så stakk vi ut på byen, så ble det bare til at jeg ble med på turen opp til Atlanta...han skal flytte opp dit. Overnattet hos han og tok flyet tilbake litt utover ettermiddagen. Valentine 1 (radar detektor) redda oss som faen. Ble bare målt i 85 i 75 og fikk bare warning - hadde godt over denne hastigheten før den ulte. Og laser jammeren reddet oss rett over grensen til Georgia. Fikk ikke måling engang, både V1 og laser jammeren gikk av. Bremset når den pep og det kom ingen etter oss Så laser jammer funker!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2007 Var politiet ivrige på å stoppe dere? Hvordan er bøtene i USA? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2007 Var politiet ivrige på å stoppe dere? Hvordan er bøtene i USA? Ja, du kan si det. Ble stoppet 2 ganger på 5 min. Første gangen var det radar trap - satt opp for å ta oss. Folk hadde ringt oss inn de siste 30 miles pga speeding. Hadde GOD fart men de tok oss bare for 85 i 75 heldigvis (gode bremser og den beste radar varsler - Valentine1). Andre gangen ble vi stoppa fordi vi var i nærmeste fil i et trafikkuhell, noe som ikke var lov (nye regler) og at vi hadde blitt ringt inn av folk tidligere. Han politi-tool'en fant fram et sånt verktøy til å måle sotingen - som var på alle vinduene - ingen av vinduene var lovlig, og at eksosen var ulovlig "this car isn't even street legal", største tool'en ever. Når han snakket til oss var det som han leste rett fra en bok liksom: haha : . Fikk til slutt en bot på 130 dollar for "feil fil" og fikk warning på det andre (speeding, soting, eksos). Så etter han tool'en var ferdig med oss så ville ikke bilen starte - dødt batteri så vi fikk hjelp av den greieste politimannen jeg har møtt. Han var der i 2 timer for å passe på bilen og kjørte til og med eieren bort på WalMart for å kjøpe batterilader. Konge kar! Men fartsbøtene der borte er ikke så verst, men kommer på "recorden" din og da blir forsikringen dyrere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...