#1 Skrevet April 17, 2007 Har en seat Toledo som jeg har fått i noen S2 caliptere og skal bruke G60 skiver på(pga 4x100), 280x22, ska kjøpe nye skiver og klosser men er like hvis ang hvilken type jeg bør kjøpe vil ikke bruke alt for mye penger i skiver og klosser.. grunnet litt andre utgifter og. Kommer nok til å Prøve meg litt på bane så det bør jo være klosser og skiver som tåler litt hardkjøring.. Noen forslag til hvor og hva jeg bør handle.. Og Passer G60 klosser i S2 Kaliptere ? er ikke de gansle like brei men s2 er 2 stempla og g60 enkeltstempla. Har sett noen selger pakke med g60 klosser og skiver i sett derfor Spm.. Mvh Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2007 Ne... Du må ha S2 klosser og. 280mm skiver får vel i alle mulige varianter av borret, slisset, etc... Spørs vel hva du vil betale, men EBC, Brembo MAX, Black Diamond er noen forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...