#1 Skrevet April 17, 2007 Heisann.. har problemer med servo, den er mye tyngre til venstre, og normal til høyre.. dette kommer og går litt, virker som om det er litt avhengig av turtall, men ikke hele tiden. Har hatt en liten ulyd i ca en dag, en slik ulelyd som kommer om det er for lite olje på servo.. har sjekket dette, men oljen er gjennomsiktig og fin samt greit nivå olje.. reimen er også stram.. noen som har vært borti dette? takk mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2007 oppsann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 noen som veit? haster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2007 Er det likt enten du kjører eller står stille? Om det er kun når du kjører kan det være skjev forstilling. Opplevd det noen ganger. Har du noen lekasjer i systemet? Kan jo være trykktap et sted, eller at det fører til luft i systemet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2007 dette skjer uavhengig om jeg står stille eller kjører.. tatt firehjulskontroll denne mnd.. det er oljete rundt tannstang osv.. men har ikke mistet noen olje osv.. kan prøve å fylle på litt bare for å se om dette hjelper.. hva av olje skal jeg bruke her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2007 Mitt forslag er lekkasje fra trykkslange tannstang -> Servopumpa da du har svetting rundt tannstanga. Ellers så har du lekkasje på tannstanga og da er trykket variabelt. Har erfart dette selv på tidligere biler. Ta en grundig motorvask og se etter lekkasjer. Kjøp orginal servoolje hos din VAG forhandler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2007 okei, kikket på det nå.. og det er skikkelig grisete rundt tannstanga.. da skal jeg prøve det.. takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...