#1 Skrevet April 17, 2007 Har et problem med blinklysene mine. Når jeg setter på nødblinken så blinker det en gang, men ikke flere. Hvis man beveger blinklyshendelen kommer det bare et klikk fra midtkonsollen. Det er vel varselblinkbryteren som imiterer relé etter det jeg har forstått. Noen som har formeining om hva som kan være galt? Sikringen er det ikke. Vil dette evt kunne leses av i Vag-Com muligens? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2007 Når jeg fikk sjekka opp service-historikken på Passaten min så jeg det var byttet sideblinklys og ledningsnett hele 3 ganger på den. Så det kan være noe kødd med enten sideblinklysa eller reelet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2007 Varselblinkbryteren og rele for blinklys er en og samme del. Vanlig feil at denne gir feilfunksjon på blinklys på Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2007 hva må gjøres for å fikse dette da? skifte bryteren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2007 Jepp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 20, 2007 hva må gjøres for å fikse dette da? skifte bryteren? Yes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2007 da var bryteren skiftet og blinklyset ser ut til å fungere igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2007 da var bryteren skiftet og blinklyset ser ut til å fungere igjen Det der er service Har bare igjen å montere senkesett og felger nå før jeg kommer hjem... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2007 da var bryteren skiftet og blinklyset ser ut til å fungere igjen no kom eg på nåke morsomt petter *hint hint* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2007 tenke du på den ekstraservicen eg har jort på bilen? hysj no! må ikkje ta gleden fra småbarna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2007 tenke du på den ekstraservicen eg har jort på bilen? hysj no! må ikkje ta gleden fra småbarna Nåh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...