#1 Skrevet April 17, 2007 Driver å oppgraderer litt på anlegget i bilen min, og fikk tips om at det kunne hjelpe på strømmen om jeg bytter spenningsregulator til en 15volts regulator... Noen som vet hvor jeg kan få tak i en sånn? En som passer rett over på dynamoen min? Bilen er en A4 B5... mvh Geir: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2007 Tok meg en tur i garasjen og tenkte jeg skulle sjekke hvilken regulator jeg hadde, men jeg kunne ikke finne regulatoren Er den innebygd i selve dynamoen, må man å pirke av det plast dekselet, eller er den ekstern? Dynamoen heter Valeo...14v 90A... Noen som vet? mvh Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 Sitter evt. innenfor det svarte plastdekselet ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2007 Jaja, da har jeg snakket med Autoservice i ørsta, og de sier at den ligger innenfor plastdekselet ja... Men det finnes vist ingen regulatorer av denne typen som er større enn 14,5v. Så da får jeg prøve å sette på en ny orginal... Den koster foresten 1064kr, men om enn leverer inn den gamle, så blir prisen 564 kr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...