#1 Skrevet April 17, 2007 Eg har nå skifta lysbryteren på bilen min med ein med tåkelysfunksjon. men eg får ikke lys i hovedlysa med denne. å sånn så eg har forstått det her på forumet så skal disse vere bolt on? eller kansje ikke? noen som har noe tips hva som kan vere galt. bryteren er kjøpt her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2007 Bryter beregnet for bil uten kjørelys kanskje? Eller får du ingen lys i det hele tatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2007 Bryter beregnet for bil uten kjørelys kanskje? Eller får du ingen lys i det hele tatt? Får ikke lys i det hele tatt snodig eg får kun tåkelys bak takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2007 Har du delenummer på både gammel og "ny" lysbryter? Finnes en del forskjellige brytere der ute. Har du sjekket/sammenlignet pinnekonfigurasjonen på de to bryterne? Kan du ha fått en defekt bryter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 17, 2007 Har du delenummer på både gammel og "ny" lysbryter? Finnes en del forskjellige brytere der ute. Har du sjekket/sammenlignet pinnekonfigurasjonen på de to bryterne? Kan du ha fått en defekt bryter? pinnekonfigurasjonen er lik på begge bryterene Dette står på den nye bryteren den med tåkelysfunksjon. GERMANY 04 0505 08 KLO 1H6 941 531 AG Dette på den gamle orginale SPAIN 040505 07 BK7 1H6 941 531 AF 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 17, 2007 begge de hovedlysbryterene der er for biler med dags kjørelys , så det skulle vel fungere!? iallefall ifølge etka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 17, 2007 Eneste forskjellen som jeg kan se er at den ene er for tåkelys bak og den andre for tåkelys både foran og bak. Du bør nok lete frem et mulitmeter og sjekke at den nye bryteren faktisk virker. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 17, 2007 begge de hovedlysbryterene der er for biler med dags kjørelys , så det skulle vel fungere!?iallefall ifølge etka.. ok takk for du sjekka. då kan det se ut som bryteren eg har kjøpt er defekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 17, 2007 Hei Lasse Da regner jeg med det er bryteren du fikk fra meg som ikke virker? Bryteren skulle virke i følge han jeg fikk den av, selv har jeg aldri prøvd den da jeg fikset den gamle som stod der. Hvis den ikke fungerer så beklager jeg dette. Gi beskjed hvis du ikke får det til slik at jeg kan returnere pengene til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 17, 2007 Hei Lasse Da regner jeg med det er bryteren du fikk fra meg som ikke virker? Bryteren skulle virke i følge han jeg fikk den av, selv har jeg aldri prøvd den da jeg fikset den gamle som stod der. Hvis den ikke fungerer så beklager jeg dette. Gi beskjed hvis du ikke får det til slik at jeg kan returnere pengene til deg. ja det var den bryteren eg ville bare forsikre meg om att det ikke var eg som hadde gjort noe gale før eg tok kontakt. eg skal se litt til på det så tar eg eventuelt kontakt vis eg ikke får den til. ingen skade sjedd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...