#26 Skrevet Oktober 4, 2007 Hei. Etter mye om og men så er det konstantert en liten lekkasje i kamkjede strammer pakningen......som skrevet på dette forumet for lenge siden. Nå blir det bytte av pakning og tar regreimbytte, vannpumpe m.m i samme slengen. Da bør det bli slutt på lukta. Koster pæng å kjøre V6 fra VAG. Ikke bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 5, 2007 Hei. Etter mye om og men så er det konstantert en liten lekkasje i kamkjede strammer pakningen......som skrevet på dette forumet for lenge siden. Nå blir det bytte av pakning og tar regreimbytte, vannpumpe m.m i samme slengen. Da bør det bli slutt på lukta. Koster pæng å kjøre V6 fra VAG. Ikke bra. Hva må du betale for denne jobben? Har snart reg.reim bytte jeg også, så vurderer det samme som deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 7, 2007 Hei! Det vet jeg faktisk ikke enda. Vil tro det koster ca 15000 kr på Møller og mener at min far betalte ca 9000 kr for dette for sin A4 1,8 Q hos et quick partner verksted i Trondheim. I og med at historien har blitt som den er blitt på min bil så vil jeg tro at det blir vesentlig rimeligere enn 9000 kr. PS! Det er en rimelig stor jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 10, 2007 Da var lukta borte. Kamakselstrammer pakningen var synderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 4, 2007 Da var lukta borte. Kamakselstrammer pakningen var synderen. Hva betalte du for dette? Jeg har fått tilbud på samme på min 2,4 for ca 12.000,- Noen som vet om det er andre ting som er relevant å gjøre noe med i samme slengen når de er oppi motoren? Registerreim selv om det bare er 60.000 siden sist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 5, 2007 Hei! Den regningen ibefattet veldig mye mer enn kun bytte av regreim, vannpumpe m.m så noe eksakt beløp kan jeg ikke gi deg. Kort fortalt kostet det vel ca 7-8000 kr for regreim jobben. Dette er en stor jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...