#1 Skrevet April 17, 2007 Etter å ha bygget om til dobbel DIN, byttet jeg om AC panelet. Dette fikk jeg tak i fra en USA forhandler, til latterlige 300 kr... Jeg vil ikke nevne engang hva Møller ville ha... Den fungerer utmerket, men viser Farenheit!!! Noen som vet hvordan jeg fikser dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2007 Er snakk om to knapper som skal holdes inne samtidig i ca to sekunder for å veksle mellom celsius og fahrenheit. Husker ikke hvilke knapper, men mulig du finner noe i instruksjonsboka om du har den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2007 trykke på auto og econ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 17, 2007 http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1306/a1306.php&var= Om du vil utforske klimaen litt mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2007 http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1306/a1306.php&var= Om du vil utforske klimaen litt mer Dette er vel til C4? Jeg har en C5... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2007 Er snakk om to knapper som skal holdes inne samtidig i ca to sekunder for å veksle mellom celsius og fahrenheit. Husker ikke hvilke knapper, men mulig du finner noe i instruksjonsboka om du har den. Min kjekke tyske instruksjonsbok ja, jeg skal lete frem den.. trykke på auto og econ. Jeg skal prøve dette i ettermiddag, og så skal jeg lete litt i instruksjonsboken min... Med ordboka i ene hånden.. Takker folkens!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2007 Har du den nyere typen klima som meg må du trykke følgende knapper samtidig: Resirk og Temp +,da kan du veksle i mellom farenheit og Celcius. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2007 Har du den nyere typen klima som meg må du trykke følgende knapper samtidig: Resirk og Temp +,da kan du veskle i mellom farenheit og Celcius. Det fungerte som bare dèt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2007 Det fungerte som bare dèt... Thats gooooood. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 18, 2007 ble litt svett på unevnelige steder der en stund ja... Tenkte jeg hadde gjort et kjempekupp (400 kr for en dobbel din klimaenhet) men men... Nå er det hvertfall gullende godt, nå begynner søken etter varme i setene (jeg har ikke vinterpakke, så varme i setene ble et savn i vinter. denne klimaenheten har hull til dette. nå mangler jeg bare setene og pengene.. ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 18, 2007 ble litt svett på unevnelige steder der en stund ja... Tenkte jeg hadde gjort et kjempekupp (400 kr for en dobbel din klimaenhet) men men... Nå er det hvertfall gullende godt, nå begynner søken etter varme i setene (jeg har ikke vinterpakke, så varme i setene ble et savn i vinter. denne klimaenheten har hull til dette. nå mangler jeg bare setene og pengene.. ) Hæ? Har du ikke varme i orginale setene? Min 99mod har jo det jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 18, 2007 Hæ?Har du ikke varme i orginale setene? Min 99mod har jo det jo. Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte med, eller på, når jeg importerte bilen, men jeg glemte hvertfall å sjekke at det var vinterpakke på bilen. Det er ikke veldig standard på VAG i Tyskland, sånn 50-50 kanskje? min gamle 00 mod Golf hadde det også, så det er bare hva man bestiller når bilen er ny det... Tenkte å få byttet setene etterhvert, hvis pengene strekker til. Hadde jo ikke vært kjempedumt med RS6 Recaro interiør f.eks... men det var de 25.000 + + da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 18, 2007 Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte med, eller på, når jeg importerte bilen, men jeg glemte hvertfall å sjekke at det var vinterpakke på bilen. Det er ikke veldig standard på VAG i Tyskland, sånn 50-50 kanskje? min gamle 00 mod Golf hadde det også, så det er bare hva man bestiller når bilen er ny det... Tenkte å få byttet setene etterhvert, hvis pengene strekker til. Hadde jo ikke vært kjempedumt med RS6 Recaro interiør f.eks... men det var de 25.000 + + da... Ahh,da forstår jeg,min er solgt ny i Norge så. Sikler selv på RS4 interiør men tviler på at det blir noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...