#1 Skrevet April 17, 2007 hei vilke porsche calipere er bolton til audi s6 96 mod ?? eller er det samme vilken du kjøper og bruker adaptor?? er eg heilt på vekke nå eller?? og må man skifte skiver og da eller?? takker for svar:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2007 ingen såvidt eg veit... må nok ha adaptere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 17, 2007 Må ha adapter uansett hvilke porsche bremser du skal ha.. Om du skal ha større skiver vil jeg anbefalle 993 Turbo Calipre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2007 S8 skiver, RS2-braketter og 996 eller 993TT calipre er mye brukt. Noen av alternativene kan du se her: http://www.ecs-tuning.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2007 Jeg har porsche cayenne bremser(foran) på min S6 med 352x34 skiver Bolt-on(nesten ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2007 hvordan blir det med håndbrekk og sånn blir det noe ombygging der eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...