#1 Skrevet April 17, 2007 Jeg lurer på om noen har et godt forslag eller kanskje et tilbud på frakt av fire 18" felger fra Buskerud til Stavanger-området? Hvilken form for frakt har dere brukt? Jeg er på jakt etter billigst mulig metode Takker for svar! Mvh Eirik Øygarden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 17, 2007 Jeg lurer på om noen har et godt forslag eller kanskje et tilbud på frakt av fire 18" felger fra Buskerud til Stavanger-området?Hvilken form for frakt har dere brukt? Jeg er på jakt etter billigst mulig metode Takker for svar! Mvh Eirik Øygarden[/QUOT] posten posten posten posten posten, hvis man pakker felenge 2 og 2 sammen så koster det sånn nesten 99% sikkert, 2x200kr, å da kan du godt sende de fra kr.sand til bodø, samme pris:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 NorLines 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2007 Mine gikk med Norcargo.. De skulle Moss-Stavanger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2007 Takk for tips Jeg hadde egentlig avslått meg posten etter jeg sendte to 17" mopedfelger med posten. Det kostet 259kr, og bilfelger er jo enda større og veier enda mer. Trodde det skulle være noe bedre alternativ enn posten. Men skal sjekke Norlines og Norcargo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2007 Mine gikk med Norcargo.. De skulle Moss-Stavanger! Husker du hvor mye det ble i frakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2007 jeg sendte 4 alu felger med posten å det kostet rett under 400kr du kan sende en pakke med vekt på inntill 20kg for 200kr samme hvor stor den er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2007 Har undersøkt posten. Felgene veier 20,2 kg pr stk. Det blir 800 kr å sende med posten. Norcargo tar 941 kr for å frakte felgene. Er det ingen bedre alternativer enn dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...