Erfaringer med Nokian NRY?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, noen som har no erfaringer med disse dekkene?

Jeg skal ha 235/35-19 dekk til under 2000,- pr dekk, og disse dekkene var jo ganske rimelige på dekkonline.com. (1627,50,- pr dekk)

Kom gjerne med anbefalinger, vil jo selvsagt ha best mulige dekk til en rimelig penge:)

På forhånd takk! :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TOYO PROXES T1-R er vel et alternativ som koster 1771,- pr stk. Får med disse selv på de nye felgene jeg har bestilt. Selger insisterte på disse og påstod at han kjørte på dem selv (noe som faktisk stemte da jeg etterpå gikk ut og sjekket..). Tror nok de er hakket over feks Nankang og får jo bra resultat i TyreTest.com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TOYO PROXES T1-R er vel et alternativ som koster 1771,- pr stk. Får med disse selv på de nye felgene jeg har bestilt. Selger insisterte på disse og påstod at han kjørte på dem selv (noe som faktisk stemte da jeg etterpå gikk ut og sjekket..). Tror nok de er hakket over feks Nankang og får jo bra resultat i TyreTest.com.

Okei! Vurderer Vredestein, men ble litt usikker.

Har kjørt på 18" Nokian før, og var fornøyd med d men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører på Nokian nry 225 40 18 og de støyer veldig!: mad :

Er v mønster på de.Gleder meg til å bytte de ut med noen dunlop dekk som ligger på lager....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører på Nokian nry 225 40 18 og de støyer veldig!: mad :

Er v mønster på de.Gleder meg til å bytte de ut med noen dunlop dekk som ligger på lager....

Okei! Takk for svar, da styrer jeg unna dem : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.