#1 Skrevet April 18, 2007 Er det mulig å "ta bort" rillene i den nederste delen av frontfangeren ? Og sette inn "netting-grill" lik den jeg har i grillen, i steden... Har noen forsøkt dette? Det går i Photoshop.. men.. Før: Etter: Blir det bare "teit.. ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2007 Jeg tror det kan bli tøft med sort gitter i stedet for rillene. Ser det ikke så godt, men er de grovmaskete eller finmaskete? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 Dette er grillen jeg har.. Fra Caractere.. Men.. det spørs vel om jeg får tak i identisk grill/netting da.. Noen tips om HVOR ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2007 jeg har vurdert akkurat det samme.. tror kansje det kan bli fint. litt i tvil ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2007 Det går fint bare å kappe, siden alt gitter går litt inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...