#1 Skrevet April 18, 2007 Jeg har en motor fra en A200 fra tidlig på 80-tallet liggende. Tenkte jeg skulle kvitte meg med denne for en billig penge dersom noen er interessert. Men jeg har vanskeligheter med å finne informasjon om motoren på ETKA. På topplokket finner jeg følgende delenr: 035 103 373/AD i tillegg finner jeg også denne bokstavkoden: WWO På sylinderblokken finner jeg følgende delenr: 035 103 021 N I tillegg finner jeg følgende kode, 4E84. Jeg trodde den siste koden var motorkoden, men fikk ingen treff da jeg søkte i ETKA. Fant heller ingenting på delenr. Er det noen som vet om 4E84 kan være motorkoden? eller om dette er noe annet. Og når det gjelder delenr, kan disse være nummeroverført? -Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2007 Vet du om det er en 2,1 eller en 2,2 ? Suge eller turbo motor ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 Vet du om det er en 2,1 eller en 2,2 ?Suge eller turbo motor ? Jeg vet ikke om det er 2,1 eller 2,2. Ut i fra eksosmanifoil (som fortsatt er påmontert) så ser det ut til at det er en sugemotor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2007 Du finner motorkoden som illustrert på bildet her. På den lille firkanta plane flaten. Det står f.eks. "WC ** 100432" (eller noe sånt, løst tatt fra hukommelsen). Det er motorkoden først og så et motornummer etterpå. Motorkodene dine er sannsynligvis en av WC,WS,WJ,WK eller KJ. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2007 Du finner motorkoden som illustrert på bildet her. På den lille firkanta plane flaten. Det står f.eks. "WC ** 100432" (eller noe sånt, løst tatt fra hukommelsen). Det er motorkoden først og så et motornummer etterpå. Motorkodene dine er sannsynligvis en av WC,WS,WJ,WK eller KJ. Takker for oppklarende svar Måtte litt rengjøring til for å se den. Motorkoden er WC, slagvolum 2,20 l Effekt: 100kW / 136HK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2007 Har du prøvd webshopen til Meca da? Får opp en del informasjon der når man skriver inn registernummeret. Edit: for sent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...