Lexus IS300 ,kaboom "stempel flyr"

Anbefalte innlegg

: haha :

Sikkert ikke billig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fyyy... detta smalt hardt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt drøyt at det smalt opp panseret ass : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil som kunne drept! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan i heiteste skjedde det ?

Ingen belastning og sikkert under 2000 o/min ?

Kan noe lyst gass greier ha slått inn ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å fy f...! Farlige greier! : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tydeligvis solide stempler :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aiaiai.......Kjedelig....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan i heiteste skjedde det ?

Ingen belastning og sikkert under 2000 o/min ?

Kan noe lyst gass greier ha slått inn ?

Det kalles kvalitet........Lexus : The pride of the land of the rising sun : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kalles kvalitet........Lexus : The pride of the land of the rising sun : haha :

Du kan i allefall ikke komme å si at Lexus (Toyota) er dårlige biler, oki, dem er kjedelige men det er bra kvalitet på disse da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det stempelet som fyker da? Så mere ut som noe plast deksel og IC slange eller noe slikt som gir etter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det stempelet som fyker da? Så mere ut som noe plast deksel og IC slange eller noe slikt som gir etter?

Det kan godt være, har ikke studert så nøye, men retningen på prosjektilet er vel litt merkelig dersom det var et stempel kanskje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette minnte meg fælt om en gang jeg var ute å kjørte Ascona B. Hadde litt ( : rolleyes ) rådebank, og så kom det et kraftig PANG. Hørte noen deler fly avgårde, så jeg tråkket inn clutch og stoppet motor (nei, den stoppet faktisk ikke selv.). Heldigvis så klarte jeg å trille inn på en buss-lomme og fikk stanset der. Ringte til en kamerat som kom å hentet meg slik at vi fikk tak i tralle. Startet opp Ascona'n igjen og kjørte den opp på tralla, fikk dritten hjem og startet opp enda en gang og kjørte den av tralla.

Da jeg fikk ut motoren, var det et hull på størrelse på en appelsin i blokka. : eek : : eek :

Helt utrolig at motoren faktisk sveiv MED dette hullet. Var en råde som hadde gitt seg og slo hull i blokka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en film av VS-motor sin brutale E34 BMW som gjør noe tilsvarende, bare hakket mer spektakulært IMHO:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en film av VS-motor sin brutale E34 BMW som gjør noe tilsvarende, bare hakket mer spektakulært IMHO:

''for vi skal slukke brann''...: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aiaiai trur hjertet til eieren tok et par ekstra slag der ja sure greier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja sånn kan det gå :P må være kjedelig følelse å kjenne det smelle under panseret å s innmat fly alle veier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.