#1 Skrevet April 18, 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe meg et nytt luftfilter av konisk type på poloen. Jeg ser det går en liten slange inn på luftfilterboksen, hva er denne til? Er det bare å blende den, eller er det bare la den ligge åpen? Dette er en polo 1,4 TDI 03 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2007 Jeg kjøpte et green kit fra Xtremecar, å det var bare plugg and play. følgte med et feste og alt som trengtes. På det kittet er det er lite hull på gummien som en fester på LMM´en og det følger med en plugg å feste der, som en setter den lille slangen på. Mulig jeg selger mitt hvis det er interresant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 Jeg kjøpte et green kit fra Xtremecar, å det var bare plugg and play. følgte med et feste og alt som trengtes. På det kittet er det er lite hull på gummien som en fester på LMM´en og det følger med en plugg å feste der, som en setter den lille slangen på. Mulig jeg selger mitt hvis det er interresant... Du har PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2007 her er bilde av filteret btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2007 Mener du må koble til den lille slangen one way or the other da jeg tror den er en slags senseslange. Uten denne tilkoblet går ikke bilen som den skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2007 Jeg kjøpte universalt filter, borret ett hull i bakkant på filteret, satte i en liten bit med bremserør og koplet til slangen... Til å begynne med datt slangen av, uten at jeg merket noe til det.... litt mer blåselyd bare... så vet ikke helt hva den er til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...