#1 Skrevet April 18, 2007 Tenkte å bestille meg noen spacere. 7x15 blir tamt når gti bredderne kommer på.. Tenke å presse felgene langt ut.. Er et25 nå og tenkte 15mm spacer bak.. Kanskje 10mm foran? Mer elle rmindre? 1000kr for 4 spacere inkl bolter er vel en ok pris? Noen som vet hva som blir best.. Det skal valses/kuttes da breddere kommer på.. Og hvor lange bolter trenger jeg på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2007 Hvis jeg ikke husker helt feil nå så hadde jeg 7x15" med ET38 på eneren min. Med 12 mm spacere så fluktet felg/dekk perfekt med hjulbuen...men uten skjermbredderene. Denne var senket også og jeg hadde problemer med at dekkene tok i skjermbuene... Fikk dreid av 3 mm på spacerene og da funket det greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 jeg har 8-15 på einzer'n min, et 35 men med 10mm spacer bak, ingen spacing foran...der er det kutta litt i buene å senka en del, men mer å gå på... ligger bilder i tråden min! å 4 spacere ink bolter til 1000,- er et kupp om spacerne er "bra", type ikke tema... boltene må være like mye lengre som du spacer omtrent, gjerne en mm eller to ekstra (forutsatt at boltene er i riktig lengde til godset i felgen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...