#1 Skrevet April 18, 2007 Noen som kan forklare meg sånn kjapt hva ET er? Og hva slags ET man må ha på en 2000 Audi s3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2007 ET er den avstanden det er fra den flaten på felgen som liggen ann mot navet og til senterlinjen på felgen. Tok du den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 hva slags et du må ha på s3 kommer enn på hva slags felger du vil ha på det:) orginal et på s3 er ET32. jo mere ET jo mere bygger senter på felgen uttover,jo mindre ET jo mere bygger den innover. Jeg har ET 38 foran på mine og ET20 bak på sommerhjula(8,5+10*18") 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2007 Noen som kan forklare meg sånn kjapt hva ET er? Og hva slags ET man må ha på en 2000 Audi s3. Siden originalt ET på ilen din er 32 bør du holde deg rundt 30-35 ved "normalt" brede felger (7,5"-8,5") Ved bredere felger bør ET være noe lavere enn dette for å unngå at felgen kolliderer med fjærben og innerskjermer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2007 Sorry dette, men jeg et overtrøtt og klarte ikke dy meg... Her er en annen form for ET: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2007 jo mere ET jo mere bygger senter på felgen uttover,jo mindre ET jo mere bygger den innover. Mulig du mener rett her, men dette er ikke lett å forstå/misforstå Lav ET betyr at felgen bygger mye utover, høy ET så bygger felgen langt innover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2007 Okei Bare sånn at jeg ikke handler felger også blir resultatet SKRAP SKRAP i skjermbua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 19, 2007 Okei Bare sånn at jeg ikke handler felger også blir resultatet SKRAP SKRAP i skjermbua skal temmelig breie til for å bli skrap skrap;) hehe... jeg har 10*18bak og det går fint:) sånn ca:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 19, 2007 En enkel måte å forklare ET/innpress på; si at du har 35 i innpress på en felg, da bygger felgen altså 35mm mer inn enn ut. Har du innpress på 0 så bygger den like mye ut som inn. Innpress på -10 så bygger den 10mm mer ut enn inn. Ikke verre enn det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...