#1 Skrevet April 18, 2007 Disse felgene: På bilen min: På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2007 Er dårlig på photoshop , men kan vise deg linken til bilen min der jeg har de felgene. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=78245 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 Takker! Skulle gjerne sett åssen dem ble på min og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2007 Som sagt så er jeg elendig på photoshop, men kan godt prøve. hehe. 18" du skal ha ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2007 Som sagt så er jeg elendig på photoshop, men kan godt prøve. hehe. 18" du skal ha ? Du er garantert bedre n meg!! Hehe 19" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...