#1 Skrevet April 18, 2007 Jeg har en golf vr6 92 mod. å tenkte jeg skulle oppgradere bremsene foran å bak , bytte skiver å klosser .. Noen som har bra ide på hva jeg burde kjøpe ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2007 Skift tittel på tråden, så kanskje noen som kan hjelpe deg finner frem til tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 Black Diamond skiver og Ferodo klosser, eller EBC skiver med green/redstuff klosser. Regner med man får begge deler i originaldimensjon til din bil. Skal du derimot oppgradere størrelsen på skivene må jeg melde pass angående hva du kan bruke, men mulig andre veit om noe. PM til Kristian Pettersen kanskje? Han veit litt av hvert om disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2007 Spurte om det samme for en stund siden(golf3 16v og vr6 har samme bremser) og fikk vite at man kan bruke bremser fra Audi s3\tt, disse er på 312*25. Du trenger da caliperholdere, calipere, skiver og klosser. Caliper og klosser fra 288*25 passer, men 92mod vr6 har 280*22mm skiver, så spørs om de passer over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...