#1 Skrevet April 18, 2007 Satt og lekte meg litt i photoshop her om dagen på ett bilde jeg fant her på forumet hvis jeg ikke husker helt feil. Håper ikke eieren av bilen blir altfor sur:o Hvis jeg får tak i en sånn bil en dag har jeg lyst til at den skal se sånn ut. Jeg har byttet farge og lagt på en liten "quattro"-dekal på døra. Felgene er byttet ut, men hadde desverre ikke noen av denne med bremser inni... kanskje det kommer en oppdatering hvis jeg får tid:) Imens får den som vil komme med ris eller ros, eller bare ta en titt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2007 Jasså!! Var da ikke dummen den Kanskje jeg skal stjele ideen jeg da;) Siden prosjektet allerede er igang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 Tøfft! : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2007 Oppskrift: 1 stk skadet Audi RS2 + 1 stk Audi 80 sedan. Sett igang å bygge :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2007 Ja, det er bare å sette igang, er et riktig prosjekt i mine øyne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 21, 2007 Er det som er drømmen ja:) Men det var det å finne noen biler da..og først må jeg bli kvitt den jeg har. Håper ikke alt for mange stjeler ideen min.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2007 ble flott den der! ville hatt speila i samme farge men.. ps... quattro og ikke quottro:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 22, 2007 ble flott den der! ville hatt speila i samme farge men..ps... quattro og ikke quottro Har visst blitt en liten kutt i teksten der:) Skal selvsagt være quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 18, 2007 veit ikkje om i e enig i det der akkurat nei..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2007 Likte ikke den fargen nei... og di felgene: rolleyes finere som den er;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 22, 2007 Er det bilen til Bjørn Thomassen jeg har brukt? Var ikke meninga å ødelegge en allerede pen bil altså. Er bare resultatet etter litt leking i Photoshop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 22, 2007 Vist jeg ikke tar masse feil, så er det nok den bilen ja.. Å den er mye finere som den er, som nevnt tidligere! (Ikkje for å disse shopen din, men pga utseende den allerede har) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2007 Må nok ha deg felger med 5 bolt om du skal godkjenne Ellers likte jeg bilen "din" godt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 22, 2007 Likte stort sett alt utenom felgene.. Litt for mye "japse" stil etter min smak.. Men ja takk - jeg tar en slik Men siden jeg har sett originalen så tror jeg heller jeg ville hatt den gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 19, 2008 Hei. Håper det er greit at jeg låner tråden din. Kan noen Photoshope en sort Rs2 med sorte felger med rød kant og med hvite comp.felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 19, 2008 Rask dårlig PS, men er da noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 19, 2008 Tengte på Org Rs2, altså avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 20, 2008 Ok, beklager da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 21, 2008 Hei. Håper det er greit at jeg låner tråden din. Kan noen Photoshope en sort Rs2 med sorte felger med rød kant og med hvite comp.felger? Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 21, 2008 Legg ut spørsmålet + et bra bilde på Photoshop-tråden, så får du sikkert hjelp av Joakim Kjærstad. Kunne gjort det om jeg hadde photoshop på maskina, men har dessverre ikke det lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...