#1 Skrevet April 18, 2007 noen som bruker Autosol på chrom felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2007 noen som bruker Autosol på chrom felger? tror ikke jeg ville brukt det,tror det skal være litt slipestoffer i den,jeg for min del bruker bare litt vanlig bonemiddel på mine av til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2007 Kun polering er nok det beste ja,Autosol sliper for mye til og bruke på chrome felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2007 Jif slik skurekrem med sitron fungerer faktisk veldig bra, høres dumt ut, men er veldig bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2007 Problemet med skurekrem, som feks Jif, er at det inneholder relativt grovt slipemiddel som ikke krom er noe særlig glad i, ville heller gått for et metallpoleringsprodukt egnet for formålet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2007 Sant det, men er stort sett bare borti håpløse tilfeller, og da har det iallefall fungert bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...