#1 Skrevet April 18, 2007 Er det noen som driver med pulverlakkering i vestlands området Bergen-Stavanger? Det er 5 stk felger jeg skal ha lakkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2007 Bergen Eloksal på Kokstad pulverlakkerer.Grei pris også. 55526600. Spør etter Espen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2007 Har du sett her etterlyser jeg i øst og vest men så viser det seg at inne på området til Hydro Aluminium (der som jeg jobber) så har de en stor pluverlakkeringslinje http://www.hydal.com/ Så nå skal de lakke felger for meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 20, 2007 ka tar de der for lakking av felger ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 21, 2007 Har ikke fått noen pris ennå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2011 Gammel tråd dette, men ble du fornøyd med pris og resultat?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2011 Leverte de på lakkering. Ble lakket med vanlig bil lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...