#1 Skrevet April 18, 2007 Jeg var en tur til Sverige i helgen, tok med kamera og filma en haug samtidig, og har klippet sammen litt av det til en liten snutt.. http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=3913 Dette er min andre film så langt, konstruktiv kritikk hadde vært fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2007 Slettes ikke ille for å være andre filmen du lager i det programmet!! Kjører du for Gas Trans Hemne ?? De er ganske ofte å fyller flytende nitrogen på jobben min........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2007 Jeg var en tur til Sverige i helgen, tok med kamera og filma en haug samtidig, og har klippet sammen litt av det til en liten snutt.. http://www.snutter.no/app/viewMovie.action?id=3913 Dette er min andre film så langt, konstruktiv kritikk hadde vært fint Jeg lurer på hva den låta som kommer som den 2 i rekken heter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2007 Jeg lurer på hva den låta som kommer som den 2 i rekken heter? Eddy Wata - La Bomba. Ellers en bra film 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2007 Slettes ikke ille for å være andre filmen du lager i det programmet!! Kjører du for Gas Trans Hemne ?? De er ganske ofte å fyller flytende nitrogen på jobben min........ Prøver så godt vi kan å unngå å kjøre nitrogen, det har så lav egenvekt at tralla er så forbanna stor der.. Men nei, jeg kjører ikke fast for GTH, jeg har bare vært med et par turer i det siste, men time will show, kanskje kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2007 Jeg lurer på hva den låta som kommer som den 2 i rekken heter? Det spørs hvordan du teller, teller du med introen fra the final countdown da..? De står nevnt i rekkefølge i rulleteksten også, men kan ta de her også. Intro fra Europe - The final countdown Eddy Wata - La bomba P.O.D. - Youth of the nation Metallica - Whisky in the jar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2007 Fikk litt sånn ''min trailer er raskere enn din trailer såh '' følelse når dere kjørte forbi den andre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2007 Det står også på slutten av filmen.. Men det er et JVC GR-DF540e Hehe, du kan få hvilken følelse du vil, men det er irriterende å ligge 4km under hva du kan ligge i, når du har 11t med kjøring foran deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 19, 2007 Eddy Wata - La Bomba. Ellers en bra film Takker, såg ikke rulleteksten til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2007 Hva om du hadde lagt inn en liten kjøresekvens i fortfilm? Det er litt klisje, men gjør seg ofte ganske godt, i hvertfall når det er svingete veier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2007 Hehe hva sa kompanjongen din til all stopping og festing av kamera overalt på bil og tralle da ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 20, 2007 Hehe hva sa kompanjongen din til all stopping og festing av kamera overalt på bil og tralle da ?? Vi bytta jo på å kjøre, så det tok vi sammen med de faste stoppene. Han var like ivrig han som meg, han sitter og redigerer sammen sin egen snutt han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 20, 2007 Hva om du hadde lagt inn en liten kjøresekvens i fortfilm? Det er litt klisje, men gjør seg ofte ganske godt, i hvertfall når det er svingete veier.. Det hadde jeg faktisk tenkt, men jeg visste ikke hvordan jeg fiksa det i programmet.. I gårkveld fant jeg ut av det også, så nå blir det sikkert alt for mye bruk av fortfilm i min neste film, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 20, 2007 Vi bytta jo på å kjøre, så det tok vi sammen med de faste stoppene. Han var like ivrig han som meg, han sitter og redigerer sammen sin egen snutt han Men ble det ikke ekstra kjøring fram og tilbake for å få kameramannen til oppstilt posisjon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 20, 2007 Nei ka faen.. Det der tok vi opp på slutten når jeg nærma meg hjemme. Da ringte jeg en kompis som fikk komme og hente meg. Det hele tok kanskje 5min ekstra med tanke på de drivebys'ne. Men siden han egentlig skulle kjørt turen alene, så hadde han jo tjent inn maaange timer på at jeg var med, og som sagt så var han like ivrig som meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...