#1 Skrevet April 19, 2007 Så det var nettopp en tråd ang. dette, men finner den ikke. Hvilke symptomer får man hvis lmm er gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2007 LMM (luftmassemåler) som er gåen, vil vel turbo gå i nødmodus? Skjønner ikke hvor alle trådene om LMM er blitt av. Prøvde å søke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2007 Søke funksjonen på forumet er mongo, derfor du ikke finner noie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2007 hmm, ja finner ikke noe på søk Når Lmm er gåen trur jeg du merker det først på bensin/diesel forbruket! Tdi`en jeg hadde gikk i nødmodus da denne var defekt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2007 Kan koble den av, og se om det er forskjell i draget på motoren. Drar den like godt/dårlig uten LMM, virker den ikke. Er sånn jeg husker beskrivelsen fra tidligere innlegg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...