#1 Skrevet Juli 24, 2004 Bilde talar vel for seg sjølv. Dette er ein faktisk ein test utført av Dagbladet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2004 HAHAHA!!! Aint that the trouth! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2004 Vel, har sett denne før og her er det et problem... Det står at oppdraget er "Gå til H&M og kjøp..." hvor det også konkluderes med at kvinnen har gjort oppdraget, men brukt lang tid og mange penger på dette. Vel, så på "kartet"! Kvinnen var aldri innom H&M en gang!! Løgn alt sammen jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2004 Pokker, Andreas, du har jo rett!!! Så ikke nøye nok på kartet jeg. Kvinner = diskvalifiserte!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Vel, har sett denne før og her er det et problem... Det står at oppdraget er "Gå til H&M og kjøp..." hvor det også konkluderes med at kvinnen har gjort oppdraget, men brukt lang tid og mange penger på dette. Vel, så på "kartet"! Kvinnen var aldri innom H&M en gang!! Løgn alt sammen jo! Hehe... Damer klarer jo ikkje å gjere det enklaste oppdrag, fytti grisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2004 Men det er ett flott "bilde" på hvordan de er:D:D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2004 Opprinnelig postet av Roar Stegegjerdet Hehe... Damer klarer jo ikkje å gjere det enklaste oppdrag, fytti grisen. Litt sanheter her med modifikasjoner, de greide jo å bruke en hel del med penger Og det er vel det de er ute etter: shoppe og bruke peng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2004 For å snu litt på flisa, her har vi et teknisk kjøpesenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2004 Opprinnelig postet av Per Lindgren For å snu litt på flisa, her har vi et teknisk kjøpesenter Det er rart hvor tørst og sulten man blir når man skal handle lyspærer:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 27, 2004 Menn havner i alle fall på riktig destinasjon.......til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 27, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Skotner Vel, så på "kartet"! Kvinnen var aldri innom H&M en gang!! Løgn alt sammen jo! Andreas, ta følgende i betraktning; - den lille rubrikkem merket H&M må være kassa, INGEN H&M butikk er så liten for kles-fetisjistene (merk kvinner) - logisk tenkning der. - jeg tipper at hele høyre fløy tilhører H&M, hvor alle smårommene rundt må være prøverom for alle kundene de har og tilbuds kurver, ergo sild i tønne rundt klesstativene. Og det kan nok stemme med den følelsen jeg hadde etter å ha vært med en dame på H&M på Karl Johan en lørdag - det gjør jeg ALDRI mer. Per Lindgren; blir ikke din tegning litt misvisende også? Dame som skal inn på mekonomen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 27, 2004 Men Per da, trodde du trivdes som ungkar jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...