#1 Skrevet April 19, 2007 Har kjøpt en Passat fra tyskland. Den har ganske merkelige fester for vindusviskere. Var på Biltema for å kjøpe vindusviskere, men de viskerne Biltema anbefaler passer bare ikke på festene. Noen som vet om det er mulig å bruke skikkelige viskere på denne bilen eller om jeg må nøye meg med dårlige og skam-dyre originale viskere fra VW? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2007 Det er utrolig lett å skifte viskergummi på denne typen visker. Koster LITT mindre en nye komplette blad. Vipp av det ene plast dekselet på enden av bladet. Du skal se en stål hake som låser fast gummien, er den ikke der så må du ta av dekselet på motsatt side. Vipp opp denne og dra gummien ut av bladet. Sett på plass et nytt og knipp inn igjen låsehaken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2007 Det der er Aerotwin viskerblad det........såvidt jeg vet fås de kun kjøpt på Møller,foreløpig. Vet ikke om det er kommet i salg andre plasser. Et sett med viskerblad er ikke så voldsomt dyrt på Møller faktisk,var ikke klar over man får kjøpt gummien løs. Sikkert noe billigere det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2007 Kjøpte noen løse aero twin gummi på ebay i vinter, for omtrent 50-60 kr pr sett... Det var byttet på 2 min, på den måte som var beskrevet over her. Fungerer kanon dè. Tror jeg fikk pris på rundt 6-700 kr for nye viskerblad på Møller til min A6, mener de ser noenlunde samme ut som på din Passat... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2007 Har samme festene på min Passat (kjøpt ny i Norge). Fikk vinduspussere til den hos Mekonomen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2007 Jeg skulle ha aerotwin på 750mm til min, mekonomen skulle ha ca 500,- torshov 500,-++ og bilxtra ca 350. Møller tok 194 etter rabatt:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...