#1 Skrevet April 19, 2007 Bilen min ligger rundt 1.1 på blandet kjøring.. lurer på om dette er mye?? under langkjøring, klarer jeg å komme ned mot 0.78-0.82 liter pr.mil Dette er en 1998 mod passat! 1.8t tenkte å bytte Lmm, samt ny resirkventil og montere åpent filter.. men hvor kjøper dere LMM? samt resirkventil? det finnes uttallige sider som man kan finne deler på! klarer ikke velge. Filterkit tenkte jeg å kjøpe på http://www.Autopower.no //BSR Optiflow luftfilter// 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 19, 2007 jeg kjørte fra hardanger til ludvika-sverige for et par dager siden! 750km, og ifølge kjørecomputeren så brukte jeg 0,67 l/mil.. blandet kjøring ligger jeg mellom 0,75-0,85, at etter som. da har jeg mtm programvare, mtm resirkventil (begge bo racing) også har jeg k&n innsats filter. kjører også på 98 oktan, hvis det har noe og si?! også har jeg jo litt lettere bil en deg. 99 3-dørs A3 1,8T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2007 ok .. 0.67 i sverige er jo meget bra!! min har vell 1349kg egenvekt. da må det jo være noe feil med min bil en plass.. hvor kjøpte du mtm resirkventilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 19, 2007 ok .. 0.67 i sverige er jo meget bra!! min har vell 1349kg egenvekt. da må det jo være noe feil med min bil en plass.. hvor kjøpte du mtm resirkventilen? da bilen ble chipet hos bo racing monterte de mtm resirken også! går ut fra at alle som har mtm produkter, skaffer mtm resirk! lurer på om min veier 1180 kg.. ikke helt sikker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2007 da bilen ble chipet hos bo racing monterte de mtm resirken også!går ut fra at alle som har mtm produkter, skaffer mtm resirk! lurer på om min veier 1180 kg.. ikke helt sikker.. hmm, rart min skal bruke så mye mere på mila Må vell begynne med LMM? hvor er det best/billigst å kjøpe denne? Tenkte å kjøpe denne resirkventilen http://www.turbofun.no/product/8608/8610/420940/KD_Bov010.html hva sier herrene om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 19, 2007 min ligger på rundt 0.7 på langkjøring å 1.1 på blandet kjøring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2007 ok, så det er mulig at forbruket er rett da har du chipet din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2007 min bruker ned mot 0,65 på langkjøring, men på blandet kjøring (til skole og litt frem og tilbake) klarer jeg ikke å få den under 0,95 uansett hva jeg gjør... chippet med hos audisentrum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 19, 2007 ok, stemmer det 0.95 ca!! samme hær! men da er ikke bilen min så fryktelig gal kanskje: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 19, 2007 min er chippet ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 19, 2007 ligger nok på det samme jeg å så den er nok ikke helt på tur min er ikke chippet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 19, 2007 ok:) kjekt å få høre litt fra andre kjenner ingen i nærheten som har en slik bil me så rå motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 19, 2007 Min med chip. Ca 1 liter ved blandet kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 19, 2007 3,5 liter på mila. ved banekjøring. ca 1 liter på blandet småkjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 19, 2007 min bruker vel ca 0,9 ved blandet kjøring.. 0,75 ved langkjøring og en drøy liter ved bare småkjøring.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 19, 2007 1,4l på mila på blanda kjøring, og ca 0,9 på langkjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 19, 2007 Har kjørt på 0,72 på langkjøring med vinterdekk, ellers rundt 0,9-1 / pr mil ved blandet kjøring. Igrunn godt fornøyd, siden Q også skal trekke litt ekstra suppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 19, 2007 Med min 1.8T så ligger jeg på maks 0.85 blandet der mest er i by, og ned mot 0.7 på langkjøring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 19, 2007 ok, men da ser det ut for at jeg skal slutte å klage hvis alle har samme ca som meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...