Bergen: Noen som har G-Tech måler i området?

Anbefalte innlegg

Fyrer igang bilen idag og Polly hadde ikke tid til å bremse bilen før om noen uker, så noen som har en måler så vi kunne tatt noen drag for å slukke nyskjerrigheten min???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me her ute har jo ein veit du.Men det er sikkert noken nærmere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei Johnny, jeg har jo g-tech..bare å gi en lyd når du har tid, regner med du har bremset motor til nå.. men gøyt å se forsjell mellom g-tech og rulle da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei Johnny, jeg har jo g-tech..bare å gi en lyd når du har tid, regner med du har bremset motor til nå.. men gøyt å se forsjell mellom g-tech og rulle da..

 

jepp, men hadde jo som nevnt vært morro å sjekket forskjell mot rulle da... Og klokket noen nye 0-100 tider da street legal nærmer seg snart;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan låne min. Snakka litt med Polly ang dette og han hadde testa fleire typar slike på 1/4 mile og når dei er kalibrert riktig var dei ganske bra. Kalibreringa gikk ut på å måle opp ein vei strekning typisk 200m. og ta eit drag. Trengte ikkje full gass, men gjevnt pådrag. Etter 200m skulle du passere ditt 200m merke og gtech skulle angi 200m samtidig. Eller litt styr med vekt og løft av bil. Eg klarte aldri å klokke nokre fornuftige tall i RaceQuattroen. Klokka vel 0-100 på 10,7 eller noko hehe.... Hadde vert skikkeleg gøy å teste mot rulle ja. Kjem til å bli litt forskjell mellom rulle og vei pga, luft motstand og rulle motstand. Men litt likt bør det jo bli.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likt blir det no ikke uansett, på rullen ble vel bare effekten målt på 4'e gir, og er litt mere stabilt trykk der enn ved akslerasjon i 2 og 3 gir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.